Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 11. 2011

Odříkaného chleba největší krajíc

Nemám ráda podzim, protože nesnáším jakoukoli změnu. Jsem všema deseti pro stereotypy a jistoty. Zbytek mě trochu děsí. Logicky ale z toho vyplývá, že mi musí vadit každá změna ročního období. Ne, nelogicky říkám ne. Vadí mi podzim. Netuším, kdy bude pršet a kdy ucítím poslední paprsky sluníčka, nevím, zda nabalit sluneční brýle, deštník či dokonce rukavice a teplou šálu. Každou minutu je jinak a mně z toho vstávají vlasy na hlavě, což v mém případě znamená, že nabírám podobu medůzy či lvice a to opravdu není hezký pohled.

Je tu však ještě jeden důvod, pro který nemám podzim v lásce. Jsou to barvy, přesněji barvy podzimu. Žlutá, okrová, oranžová, hnědá, vínová, khaki, to jsou všechno barvy, které nemusím, nevyhledávám a které mě bohužel na podzim atakují ze všech stran. Navíc, je to opravdu směšné, ale jsem prý podzimní typ. No řekněte, není to paradox? Já, která miluju růžovou, modrou, tyrkysovou, černou jsem prostě podzimní typ a měla bych na sebe rvát všechno to spadané listí a tvářit se, že mi to náramně sluší. Tak to tedy odmítám, drahé kosmetičky a typoložky. Tedy odmítala jsem, abych byla přesná.

A jsme zase u toho. Stárnu. A se stárnutím začínám chápat, že mi některé z těch odmítaných barev podzimu sluší a že se v nich cítím fajn. Najednou beru na milost béžovky, hnědé a koňakové odstíny a nakupuju je jako divá. Toužím po oranžovém šátku a kabelce. Začíná mi být pomalu jasné, že na tom podzimu ve mně něco bude. Stále nevěřím na typologii a myslím si, že by člověk měl nosit to, v čem se cítí fajn, ale pomalu docházím k závěru, že přírodu neoblbnu a že bych se o to ani neměla pokoušet.




A až konečně pochopím, že si mám dát na hlavu spíše med nebo oříšek a ne neustále toužit po platinové blond, které stejně nikdy nedosáhnu, budu už opravdu dospělá...

8 komentářů:

  1. Seš kočka, kamarádko! Mimochodem je i pro mě strašně fajn otevřít blog a být mile překvapena tím, že je tam nový příspěvek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, je to krásná kombinace barev a kabelka je třešinka na dortu. Nik, tu khaki si na tobě neumím dost dobře představit, ale třeba mě překvapíš nějakým svým outfitem, kde bude právě tato barva. Kozajdy jsou prosím pěkně odkud? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niki, jsi krásně vyladěná !!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, děkuji, červenám se. :)

    Verunko, kozajdy jsou od Bati, mám je už asi třetí rok a jsou tak super pohodlné a měkké, že jsem je hned koupila i v černé. Prakticky v nich v zimě žiju.

    OdpovědětVymazat
  5. Nik, vypadají vážně skvěle. Že jsou od Bati je jen plus, akorát nevím, jestli je ještě mají v nabídce. Mrknu na net a děkuji. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, já jsem si tě nikdy neuměla představit jinak než blondýnu, ale dneska když koukám na ty fotky, tak si to umám naopak představit dost dobře. To asi těma podzimníma barvama. Sluší ti moc!

    OdpovědětVymazat
  7. Nik já jsem ti právě už na MB chtěla napsat, že kromě toho, že ta kabela fakt sluší, tak nezávisle na článku mě napadlo, že mi k tobě tyto barvy strašně sedí a moc ti sluší. Možná bych řekla, že ti sedí i víc než ty tvé oblíbené studené :-)

    Btw ono se to mění. Já jsem zjistila, jak naprosto banální změna vzhledu dokáže nadělat divy. Od tý doby, co mám staženou tmavohnědou, co mi šla až do černa, mi najednou všechny ty hnědý a béžový sluší a to jsem je dřív nesnášela a můj šatník je samá modrá a šedá, růžová (asi právě proto tak ráda nakupuju u tebe v přebytcích :D ) Takže teď se zas možná až moc zásobuju hnědou a béžovou, snad mě to brzo nepřejde, protože jsem toho v těch barvách letos nakoupila vcelku dost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Verunko, v nabídce už bohužel nejsou, ale doufám, že vybereš jiné, které budou stejně super.

    Blani, strašně děkuju. Já si myslím, že na to ztmavení časem určitě dojde a že mi to ve všech ohledehc prospěje. Tak uvidíme :)

    Dáši, podle mě tobě musí teplé barvičky strašně moc slušit, protože ti hrozně sluší jakékoli teplé líčení, vypadáš v něm super, tak i na zbytek těla budou tyhle barvy ideál. To ale neznamená, že bychom se ani jedna musely těch růžovek a tyrkysek úplně vzdát, že :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)