Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 11. 2011

RODINNÉ STŘÍBRO

Už jsem se zmínila o tom, že jsem příšerný nákupčí. Miluju vybírání kosmetiky - hlavně tedy dekorativní. Jakmile někdo někde napíše o něčem novém, hned to zkoumám. Většinou si najdu čas a prohlížím swatche, srovnávám, čtu recenze. Prostě mě to baví. Některé moje nákupy jsou naopak impulzivní, v takových případech na hodnocení kašlu a platím. Ať tak nebo tak - nakupuju.
Druhá věc je ovšem to, že k smrti nenávidím hromadění čehokoliv! Musím mít jen jeden makeup, jeden pudr sypký, jeden kompakt, jednu řasenku, stíny od používaných barev taky po jednom, rtěnky taktéž. V péči to stejné. Nikdy nemám rozdělané 4 šampony a 5 krémů.
K těmto všem faktům je ovšem v kontrastu to, že mám fakt malou spotřebu. Všeho.
Cítíte ten rozpor???
Proto jsem tak vděčná za všechny možnosti prodeje přebytků! Jak jinak bych mohla zkoušet stále nové věci? To, že kolikrát prodávám naprosto super věci, kterým nemám, co bych vytkla, je teď vedlejší. A to, že je pak někdy sháním znovu, je úplně mimo zápis...
V tomto (pro mnoho lidí jistě nesmyslném) kolotoči se přece jen najdou produkty, ke kterým se vracím. Musí na nich něco být, když si proklestily cestu džunglí, no ne?
Rozhodla jsem se vybrat několik věcí, které jsem koupila alespoň dvakrát - ne z rozmaru, ale proto, že mi fungují líp než zbytek množiny. Určitě teď právě nemám doma všechny věci, které se mi osvědčily, takže pokud bude v budoucnu zájem, jistě udělám druhé kolo.
NAPIŠTE MI, PROSÍM, DO KOMENTÁŘŮ, KTEROU KATEGORII MÁM DETAILNĚJI POPSAT JAKO PRVNÍ :)
Nikoušku, přidej se!

5 komentářů:

  1. Tož, já bych chtěla detailně rozebrat všechny tři, ale jsem hodná, prosila bych tu prostřední ;-)
    Holky a co nějaký tipy na vánoce ??

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem pro dekorativku, na tu se těším nejvíc :)Jinak díky moc za blog, holky, těším se, že ho budu sledovat, protože vaše rady a zkušenosti jsou vždycky přesné a ještě k tomu zábavné ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím také o prostřední obrázek, asi proto, že ostatní znám, ale tajemné obaly mi nedají spát.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Nufí, používáme úplně stejný krém na ruce (L´occitane). :) Mě hlavně zajímá YSL z druhého obrázku. Poslední dobou mě tato značka zajímá vía víc. Mám v plánu koupit si od nich korektor. :) Jinak Chloé je též na mém seznamu, takže si ráda počtu něco i o ní. Každopádně druhá fotka vede i u mě. ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na detaily a slibuji, že také udělám svoje favority.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)