Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 11. 2011

Nik za oponou

Kdybych bývala byla kluk, jmenovala bych se Michal.


Ačkoli na své okolí většinou působím jako povrchní blondýna zajímající se jen o šminky a kabelky, miluju díla Arnošta Lustiga a Milana Kundery, mám hodně načteno, jen o tom tolik nemluvím.


Jsem naprosto a beznadějně Robsessed.


I když je to k nevíře, nikdy jsem nebyla nejvyšší ve třídě.


Miluju krupicovou kaši.


Můj chlap mi s oblibou říká, že jsem štíhlá jako laňka... březí...


Museli byste mě hodně prosit a naslibovat vše možné i nemožné, abych před vámi vypila hrnek kafe a sklenici mléka či piva.


Již přes 12 let na sobě nesnesu žádnou vůni.


Zbožňuju zvuk fénu a bezpečně u něho vždy usnu.


Vždy a ve všem těsně před finišem zpomalím.


9 komentářů:

  1. Něco jsem nevěděla a nevěřím tomu, že nebyla vždy ve třídě nejvyšší! Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Milé a zajímavé! Já byla dlouho nejvyšší, až na střední přibyli i vysocí kluci.

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi zajímavé.

    la-beruska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, robsessed jsem si musela vygůglit :-) :-) :-) Ale já jsem totálně out, před pár týdny jsem se pokoušela v obchodě zaplatit papírovou padesátikorunou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Michal je můj manžel, kafe zrovna piju a vůni na sobě málokdy snesu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Drahá, ukážu ti někdy fotky, až je vyhrabu. Pak uvěříš. :)

    Veru, u mě na ZŠ to byli kluci, na SŠ holky a na VŠ jak kluci, tak holky. :)

    Beruško, moc díky.

    Marti, mně bylo hned jasné, že pojem Robsessed bude jasný jen Nufíkovi ( protože i ona je ) a pak Veru/Dirty ( protože jsem u ní na blogu četla, že miluje Twilight). Pro normální lidi je ten pojem prázdný, naprosto to chápu. :)

    Soni, pozdravuj manžela, dobrou chuť ke kávě a vítej v klubu nevoňavkových. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Reni, koukám, že jsem z tebe včera udělala Marťu, moc se omlouvám, jsem trubec, byla jsem včera myšlenkama zcela jinde.

    OdpovědětVymazat
  8. Pavli, já bych tam ještě jednu věc, kterou nesnášíš, přidala ... A to rajčatovou marmeládu, kterou jsem u mojí babičky prezentovala jako obyčejnou blumkovou ... Zpětně se Ti ještě jednou omlouvám a doufám, že ten otřes, který jsi po tom utrpěla, nezanechal hluboké stopy :) Eliška.

    P.S.: Jako správná matka na mateřské nejsem schopná se dostat z položky anonymní do položky Eliška .... ach jo

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, ano, na toto jsem stále nezapomněla, i když je to už jistě 20 let, cos mě takto pohostila. :) Zajímavé že, přestože rajčata a vše z nich nemám ráda, tak na začátku těhotenství byla rajčata to, po čem jsem se mohla utlouct.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)