Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 11. 2011

MAC 182 Buffer brush

Ještě před rokem jsem považovala MAC štětce za vrchol kvality a luxusu ve štetcovém průmyslu. Mýma rukama prošlo velké množství MAC štětců, toužila jsem po každé limitce a litovala, když jsem nějakou náhodou prošvihla. Časy se mění. MAC štětce mám nadále velmi ráda, ale už to není závod, jak nejrychleji splašit všechno možné. Vybírám si. Mám pár favoritů, ale většinu MAC štětců jsem nahradila po mě luxusnějšími variantami. Luxus tady nevidím tolik v ceně, ale hlavně v pocitu při kontaktu s pokožkou. Ráda se mazlím, a proto od svých štětců vyžaduji jemnost v doteku a hýčkání. Má filosofie je v tomto velmi jenduduchá: spokojím se vždy s tím nejlepším. :)



Dneska to bude o tomto bobkovi. Jak se na ofiko stránkách dozvíte, MAC 182 Buffer brush je štetec vhodný na bezchybné nanášení pudru. Je vyroben z "extra soft goat hair". Přírodní chlupy jsou pro mě daleko méně jemné než ty syntetické, takže si tady troufám říci, že pánové z MACu někde při popisu udělali chybu, ale hádat se nechci. :)



MAC 182 seženete v USA za necelých 50 dolarů, u nás si, pokud si dobře pamatuji, připravte nějakých 1600kč. (tento přepočet kurzu nikdy nepochopím, ale je mi jasné, že problém je jen a jen ve mně, neb podobný přepočet používá více značek, tak přece všechny nemohou dělat tak veliké počtářské chyby, ne :))))


Svůj kousek jsem kupovala právě na ofiko stránkách za uvedenou cenu 50 dolarů v době, kdy clo byl jen vzdálený strašák a ne krutá realita. Mám ho tedy již asi něco přes rok, za tu dobu jsem ho mnohokrát prala a musím uznat, že nevypadla snad ani jedna štětinka, štětec si stále drží svůj tvar, barvu a hustotu. Padne do ruky jako ulitý a hezky si s ním po obličeji zakroužíte. Takže to vypadá, že je prostě fajn, moc fajn. Je, ale mám lepší kousek ve své sbírce. Daleko levnější a od značky, u které bych štětce nehledala. Přesto jsem na něj ve slevě narazila a stal se mým miláčkem a tohoto bobíka jednoduše odstčil na druhou kolej. Tak tu tak přemýšlím, zda na té druhé koleji zůstane, nebo zda mu najdu nový domov, kde se zase stane Pendolinem. Uvidíme, ještě nejsem zcela rozhodnutá.





Verdikt: Pokud milujete MAC, jste striktně monogamní a jinou značku neuznáváte, kupte ho. Je moc příjemný a opravdu není nijak extrémně hrubý na tváři, naopak dle mého soudu patří mezi jemnější MAC štětce. Nebudu zde ale zastírat, že lze sehnat jemnější i levnější variantu zároveň.

2 komentáře:

  1. ahojky, můžu se zeptat, jaký je podle Tebe teda lepší? :) a už jsi ho prodala? možná bych si ho od Tebe vzala.... :)
    děkuji za odpověď
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel štětec už nemám. Za srovnatelnou variantu považuji kabuki od L´Occitanu, který jsem koupila v létě ve slevě za nějakých 250kč. Je sice z umělých vláken, to MAC ne, ale udělá stejnou službu za podstatně nižší cenu.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)