Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 11. 2011

Laura Mercier Tarte au Citron Soufflé pour le Corps


Už mi skoro dochází. A když se po sprše nebo koupeli natřu, provoní mi sny a oblečení. Musím vás ihned seznámit, abych to stihla, než budu na dně! Tedy na dně balení, že...
Je to poklad! Fakt! Já jsem na tělovou péči náročná, hned tak něco mě nebaví. Nesmí lepit, nesmí být ani tekutá, ale ani příliš hutná. Nesmí vonět moc, nesmí být chemická... No, však to samy znáte.
Podle názvu má vonět jako citronový koláč a hádejte co? Je to přesné! Úplně v puse cítím ten sladkokyselkavý krém. Doprčic, mám hlad! Nevím, zda je intenzivnější vůně těsta nebo citrónu. Asi to mají dobře vyvážené, když nevím. Ne, trochu převládá sladkost.


Zpočátku se mi zdála vůně až moc silná, ale nějak mě to suflé dostalo...
I tou konzistencí. Suflé je trefný název. Stačí ho troška a ošetří kus těla, neteče, není ho problém nanést, snadno rozetřete. Vůně drží a když jdete další večer znova do pyžama, víte o něm. Vůně je silná a krásná.
Kdo máte rádi bohatou péči se silnou vůní, kupte ho. Ale pozor! Voní silně a dlouho. A slaďounce.
Kdo chcete jen hydratovat a o ničem nevědět - ruce pryč!
Pokud jste hodně na sladké, bude se vám hodit při hubnutí - natřete se a už nemusíte mít dva dny nic sladkého :) Teda - já na sladké nejsem, takže doufám, že vám nebude naopak vzbuzovat chutě na sladké.

4 komentáře:

  1. Kdybych vysloveně mezi řádky neviděla napsáno Nikouši, nekupuj!, tak bych asi neodolala a začala tuhle věcičku všemožně shánět, protože citronový koláč zní dokonale.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mám taky /kdysi byl výhodně na jahodě/ a mám ho moc ráda, jen si ho šetřím. Ale mám veeeliké nutkání koupit pistáciový, protože pistácie já tuze ráda, jen nevím kde, páč za 1200 na jahodě by doma asi neprošlo.
    Ale super recene, jdu se namazat.

    OdpovědětVymazat
  3. Nikouši, ty bys ho neunesla. Ale kup ho, půjde pak ke mně :)

    Day, já jsem ho taky koupila na Jahodě v nějaké slušné akci.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, to vypadá dobře a nejvíc mě zaujal ten poslední odstavec ... kdyby to opravdu fungovalo, tak neváhám, hm ale takto mi ta cena přijde momentálně pro mě krapánek moc.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)