Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 11. 2011

Kate Moss for Rimmel London Lasting Finish lipstick 03

Kosmetiku z drogerie u mě nenajdete. Ne snad proto, že bych jí pohrdala, ale spíše proto, že jsem již ušla celkem dost kosmetických kolometrů a mám hodně odzkoušeno a nyní se ráda potápím v hlubokých vodách luxusnějších značek. Taky mi již není dvacet a ráda se hýčkám. To ale neznamená, že bych nikdy nic z drogerie nevlastnila. Ani náhodou. V dobách minulých na SŠ a VŠ jsem do drogerek ráda zašla a něco si vybrala. Tehdy u nás bohužel nebylo mnoho parfumeriích nabízejích zvučná jména Dior a Chanel a já neměla takový rozhled a možnosti. Navíc kromě drogerek tu byl hlavně Tuzex. Svůj první kosmetický nákup v Tuzexu si stále pamatuji. Bylo mi 12 a asi za 15 bonů jsem si koupila ( dobře, babička mi koupila :) ) své první stíny pro mě luxusní značky Ellen Beatrix. Měla jsem je pak ještě asi 4 roky a moc je nepoužívala, protože byly strašně drahé a krásné a já se bála, abych s nimi zbytečně neplýtvala. :) Když se podívám na své dnešní počínání s kosmetikou, někdy si tak říkám, že jsem jako puberťák měla daleko více rozumu, ale na druhou stranu zase tvrdím, že jsou to jen věci, které jsou od toho, aby se používaly.

Do světa blogů jsem zabřehla asi před dvěma lety a od té doby pravidelně čtu a sleduji sestry Chapmanovy aka Pixiwoo. Jejich YT channel a blog miluju. Jsou mi blízké hned z několika důvodů - věkem, postavou i tím, že jsou již obě matky. Obdivuji jejich dovednosti a ráda je poslouchám. Když jsem včera procházela jejich blog a starší příspěvky, které jsem poslední dobou neměla čas sledovat, našla jsem post o rtěnkách Rimmel London vytvořených Kate Moss. Ne, Kate není typ ženy, která by se mi líbila. Poměrně malá na modelku, hubená ( mluví ze mě jen a jen závist), dle mého názoru dost často neupravená a v náladě a stavu, do kterého se já naposledy dostala při stužkovacím večírků mých dětí. Tedy před 6 lety...Nicméně rtěnky mě na první pohled zaujaly, a proto jsem zamířila do nejbližší drogerie na okuk.




Ve stojanu na mě čekalo celkem 5 odstínů, přestože celá kolekce sestává z více barev, můj předem vybraný odstín tam po mě lišácky pokukoval. Číslo 03 je béžovka, naprosto čistá béžovka na mých rtech. Super nude odstín. Nevidím v něm nádech pink ani peach, přestože mnoho swatchů na netu hovoří o opaku. I na mých rtech na fotce vyšla jako krásný dupe MAC Hue, ale realita je trochu jiná. V reálu je daleko tmavší, téměř matná, což mi plně vyhovuje, krásně krémová, krycí a poměrně hydratační, nicméně balzám pod je nutností. Výdrž solidní, přežila jídlo i pití poměrně bez úhony.










Verdikt: Za 95kč v akci v drogerii Rosmann ideální kup. Navíc odstíny prý vybírala sama Kate, tak kdo by doma nechtěl mít trochu toho glamour světa okořeněného jejím podpisem na víčku. :)

8 komentářů:

  1. Tak tu chci. Vypadá skvěle a jelikož MAC Hue celkem používám /jinak mi rtěnky zas až tak moc neříkají/, koupím si i tuto. Ohledně rtěnek mám ještě dotaz na Nuf, ale to půjdu do příslušného článku. :) Nik a sluší ti. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,

    koukni i na odstín 08, ten je podle popisu více pink/mauve a to by mohla být taková trochu tmavší MAC Hue s pink nádechem, po které toužíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Je bezva! Tu jsem si zrovna dneska koupila a mamka si ji koupila taky (a to jsem jinak u ní neviděla rtěnku z drogerky už sakra dlouho :) Doufám, že bude tak dobrá, jak krásná ta barva je!

    OdpovědětVymazat
  4. Krucinál! Zase su poslední, kdo o tom pokladu ví!

    OdpovědětVymazat
  5. Kupodivu za ty peníze je to velmi příjemný kousek. Ani ty ostatní odstíny nejsou k zahození, nicméně už to není přesně to, co já ráda nosím. Mám ale vyhlédnutou jednu podobnou nude od Diora, takže až na ni přijde řada a já nakoupím, udělám porovnání

    OdpovědětVymazat
  6. Nik, (nejsem si jistá, jetli můžu oslovovat pravým jménem, tak raději takhle :o)..) děkuji za tip. Včera jsem skočila do drogerky a nejen, že neměli 03, oni neměli vůbec tu řadu, takže jsem se nemohla podívat ani na 08. :( Pohledám v jiném městě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak i já dnes skočím do drogerky! Akorát asi budu mít co dělat abych se ovládla a nevykoupila celou řadu

    OdpovědětVymazat
  8. Verunko, samozřejmě můžeš, to je jasné. Určitě pohledej i v jiných městech, stojí za to.

    Liduško, chápu, chápu, sama asi ještě jednu přikoupím. Jsou opravdu fajn.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)