Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 11. 2011

Giorgio Armani Rouge d´Armani Lasting Satin Lip color in Pink 504

Pomalu to vypadá, že jsme blog převážně zaměřený na rtěnky, ale chyba lávky, tak tomu rozhodně není. Rtěnková je jen jedna z nás a nejsem to já. Dalo by se říci, že rtěnkám moc nerozumím, hraju si s nima jen několik posledních měsíců, dříve jsem byla vyloženě lesková. Pak jsem měla odbobí vzdoru a nepoužívala nic. Bylo to zapříčiněno převážně tím, že jsem nechtěla po pěti minutách použití prát bodyčka a košilky mého syna, na kterých se stále častěji objevovaly otisky mých rtů, jelikož jsem ho neustále pusinkovala. Pusinky vyhrály nad pusou a já chodila jen s bezbarvým balzámem. Svého syna pusinkuju dál, ale ven již vyrážím jako pravá lady s rtěnkou.

Lady nelady, s tmavou pusou mě stejně nepotkáte. Lady pocit ve mně vyvolá použití jekékoli rtěnky, ta tyčinka má věru magické účinky. Nosím růžovky, broskvičky a nude odstíny a mám jeden solitér , který považuju za rudou, ale jenž by rtěnkový odborník nazval korálem. Tím končím. Žádná divočina, nic vampy, tedy žádná zábava. Pro mě je to přesto veliká změna. V době, kdy jsem používala lesky, jsem byla mladá a svěží. Pak se ale něco zlomilo a jendoho dne při pohledu do zrcadla jsem si uvědomila, že moje rty ztratily své kontury, nejsou jasně definované a tak nějak se rozlévají do zbytku tváře. Bylo tedy jasné, že je třeba trochu přitvrdit a povalat na pomoc magickou tyčinku. Konturovací tužky nepoužívám, ale u rtěnek mám pocit, že mé rty tak přirozeně definují a navracejí jim alespoň částečně onen ztracený tvar.



Co tedy napsat k Giorgio Armani Pink 504 rtěnce? Rtěnku s názvem pink si představuji naprosto jinak. Jako ano, růžová v ní je, to bezesporu. Nicméně je v ní i mauve, na rtech dokoce bordo s trochou magenty. To vše v ní vidím já, když si s ní obtáhnu rty. Barevně mě tedy velmi zklamala, představovala jsem si vše, jen ne toto. U rtěnek se studeným podtonem mám problém, který se většinou spojuje s rtěnkami s teplým podtonem - dělá mé zuby žluté a ještě více žluté. Vím, zní to pomateně, ale u mě to prostě funguje takto naopak - vše oranžové, korálové mi zuby bělí a vše fuchsiové, baby pink a mauve mi zuby žlutí. Co nadělám, funguji prostě jinak než většna pozemšťanů. Na druhou stranu textura je pohádka. Hydratační, jemná, přitom hodně pigmentovaná, prostě nádhera. Magnetické zavírání víčka je jen třešinkou na dortu. Vydržela 2 hodiny soustavného klábosení na písku a pak oběd. Poté bylo třeba opravit, ale já ji poté odlíčila.

 (barva nejvíce odpovídá fotce výše)


Opravdu jsem se velmi snažila a udělala mnoho fotek, ale žádná nezachytila to, co vidím v reálu v zrcadle. Vypadala jsem v ní přísná s úzkými rty, na fotce ale vždy vyšla šťavnatá a buclatá pusina s poměrně solidní růžovou barvou. Ne, taková opravdu není, na šťavnatosti jí asi přidal balzám nanesený na rty před aplikací. Sama rtěnka není balzámová, je spíše krémová, i když s perletí. Co se pocitu na rtech týče, hodnotím výše než Chanel Rouge Coco, která je v porovnání s Armani daleko sušší, i než Chanel Rouge Coco shine, která je více balzámlesk, což vyplývá  z koncepce Coco Shine, protože to není rtěnka v klasickém slova smyslu.



Verdikt: Barevně naprostá trefa mimo terč, ale texturou trefa do černého. Rozhodně příjemnější než Chanel rtěnky, ale co naplat, pokud vám nesedí barva, nezachrání to ani příjemné nanášení a pocit na rtech. Poohlédnu se po jiném odstínu, pak věřím, že bych byla nadšená.

3 komentáře:

  1. Bože! Mám pocit, že píšeš o úplně jiných rtěnkách, než jak je znám já :D Chanel Coco nejsou suché. Tedy těch 5, co jsem měla já, bylo super...
    Je dobře, že jsme zde na blogu obě :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Ty, co jsem měla já, jsou sušší v porovnání s tímto. Armani je bohužel jiná liga, alespoň tedy tento kus.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na mě Chanel Coco jsou suché dost ale nejsem směrodatná protože ještě před měsícem jsem měla jeden jediný jelení lůj

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)