Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 11. 2011

DUEL: Chanel Quadra Eye Shadow 33 Prelude

Asi vás hned při čtení názvu dnešního postu napadne, co si to ty dvě vymyslely s tím duelem, to se jako budou prát? Dojde i na pěsti? Nene, vůbec se nebojte, toto místo je mírumilovné a klidné, vždyť sedíme na gauči. Vysvětlení je daleko jednodušší. S Nuf máme často stejný vkus na kosmetiku, ve svých nákupech se vzájemně velmi podporujeme, a proto se také mnohdy stane, že si koupíme stejný výrobek. Z toho důvodu nás napadlo, že by bylo skvělé, kdybychom toho využily k tomu, abychom vám vždy prezentovaly oba naše pohledy na jednu věc, protože se dost často stává, že barvičky vnímáme každá jinak. Proto vám čas od času budeme přinášet tyto DUELY, v nichž najdete vždy pár postřehů, jak to vidí Nuf a Nik. Zde také budeme pro rozlišení našich názorů používat barvičky - Nuf bude psát své postřehy červenou barvou a já modrou. Pevně věřím, že vám tyto posty budou příjemné a bude zajímavé sledovat, jaké má kdo oko. :)


V dnešním duelu bychom vám rády představily Chanel paletku, která se již stala ikonou a jistě nechybí ve výbavě nejedné kosmetické maniačky. Jedná se o Chanel Prelude paletku č.33, které byla limitkou pro podzim roku 2011. Balení obsahuje krabičku, sametový pytlíček a samotnou paletku, kde je zrcátko, 2 pěnové aplikátory a 4 stíny. Osobně přiložené aplikátory u paletek jakékoli značky nikdy nepoužívám, nicméně jsou jistě vhodné na případné cesty, kdy nechcete tahat své klasické štětce. Proto jsem si je i já uschovala a třeba na ně někdy skutečně dojde.




Jak sami vidíte na fotkách, vlastní paletka není nijak fingerprints friendly, každý otisk je na ní vidět, což ještě více zvýraznil blesk, ale budiž útěchou, že realita není tak krutá. Zrcátko uvnitř paletek vnímám vždy jako velikou výhodu, doma sice používám při líčení samostatné velké a při cestách mám v taštičce také samostatné menší zrcátko,ale to popravdě používám jen při nanášení rtěnky, takže plně využívám všechna zabudovaná zrcátka uvnitř pudrů, paletek a tvářenek.

   
Bohužel ve všech našich parfumeriích seženete jen EU verzi všech Chanel produktů, které dle mého názoru mají delako horší pigmentaci a texturu, než jejich američtí bráškové. Nicméně pokud se tady to lepší prostě sehnat nedá, vezmeme zavděk tím, co máme a co je nám nabízeno. S trochou nadsázky by se dalo říct, že Prelude je vše, co potřebujete. Bez nadsázky je jisté, že paletka obsahuje stíny, které můžete lehce použít všechny dohromady a opravdu je všechny využít, takže tady téměř nehrozí, že by nějaký stínek zůstával opomíjen, nebo že by se snad do celého konceptu nehodil. U mnoha paletek si mi za léta zkoušení bohužel stalo, že jsem z 5 využila třeba jen 3 barvy a to často ještě v tom lepším případě. Tady používám všechny, přestože jsem s tím dopředu nepočítala.
Přiznám se, že jsem si ji koupila jen proto, že ji Nuf strašně vychvalovala a tvrdila, že je jiná. Lepší. Lepší než všechny ostatní Chanel paletky. No, odolejte tomu, že. Neodolala jsem a jsem za to ráda. Prelude je jiná. Lepší. Lepší než všechny ostatní Chanel paletky. Což ale bohužel neznamená, že by to byla naprostá jednička. Ne, do jedničky, co se pigmentace týče, má opravdu hodně daleko. Přesto je narozdíl od jiných Chanel paletek velmi pěkně pigmentovaná a ani není tolik tvrdá.


Tak, Nik, konečně se dostaň k těm barvičkám. Máme tu highlight barvu, jednu na vičko, další do crease a jednu kolem kontury řas. Stačí to takto? Asi ne a ani se nedivím. Dopředu říkám, že ani jedna barva není matná, což někomu může vadit. Na druhou stranu je nutné podotknout, že perleťa třpytky ( ano, je tam obojí) jsou jemné a viditelné spíše v paletce než na oku. Nicméně tam jsou, nebudeme si nalhávat opak. Highlight je jemná ivory, druhá nesvětlejší je krásná greige ( grey a beige dohromady), další je jen o nějaký fous tmavší, ale stejného ladění s menším podílem béžové a daleko větším šedé a poslední barva je velmi studená hnědá nebo teplá šedá nebo prostě jejich mix. :) Tmavá, téměř matná, ale sem tam třpytka se i tady najde, ideální kolem řas či na ztmavení koutku. Tak, uff, barvy jsou venku, to je vždy oříšek. Teď se těšte, jak je vidí Nuf, protože tady máme spolu kámen úrazu. Každá vnímáme taupe, greige, studené hnědé a teplé šedé naprosto jinak. Fotky ale nelžou a ať tady napíšeme cokoli a dáme tomu jakýkoli název, mrkněte na swatche a snad si sami uděláte představu.







Verdikt Nik: Jak jsem napsala výše, jsem ráda, že Nuf achala nad touto paletkou a že jsem si ji díky ní pořídila. Rozhodně si ji nechám, protože toto jsou moje barvy, toto jsem já. Další Chanel paletky ale neplánuju pořídit, protože pokud to toto daleko lepší než jejich klasika, nechci jejich klasiku ani vidět. Barvy nádherné, pigmentace přijatelná, textura ujde.

A co ty, Nuf, jak to vidíš?


Děkuji za slovo. Mám toho mnoho, co říci :)
Předně k tomu DUELU: ono je to z psaného textu hůř poznat, ale mezi Nik a mnou je několiv podstatných rozdílů. V neposlední řadě hovořím o cca. metru na výšku v můj neprospěch. Takže NE, nebudem se prát :)
K Prelude:
K popisu nemám, co dodat, Nik vyčerpala téma dokonale. Stále trvám na tom, že je Prelude o hodně lepší než předchozí paletky Chanel, s odstupem času (emoce mírně vychladly) však dodávám, že není dokonalá. Stíny jsou skutečně tvrdě zpečené a při nabírání dost práší. Zde podotýkám, že jsem štětcově velmi rozmazlená a na obličej si pustím pouze to nejjemnější. Takové štětce pak logicky mají s tvrdým stínem mnohem víc práce. Předpokládám, že klasický aplikátor bude mít lepší výsledky, ale nikdy jsem je na Prelude nepoužila.
S pigmentací stínů nemám sebemenší problém, ta mi zde vyhovuje.
No, a k barvám - zde je potřeba říct, že si často z Nik střílím a lituju ji, že má pošahané vidění barev. Pravda je ovšem samozřejmě taková, že máme jinou pleť, jiné barvy, ..., takže na nás stejná barva zkrátka často vypadá úplně jinak.
O Prelude se dočtete, že je to taupe. Na zahraničních blozích, na oficiálních stránkách, na různých místech najdete fotky, které vám ukáží teplé barvy. Paletka na některém světle vypadá jako kombinace hnědavošedých barev. Dokonce na mých vlastních fotkách vyšly teplé taupe barvy :) 
Ne, přátelé! Nikoliv. Je to šedavka! Čistokrevná šedá na mém oku. Světlejší nebo tmavší podle použitého stínu, ale šedá.

Takže můj verdikt:
Vy, které chcete taupe nebo jinak teplý výsledek - vy si Prelude nekupujte. Ovšem vy, které máte rády šedou na oku, kouřovky, paletky, které vydrží do konce vašich dní a značku Chanel - vy si Prelude s klidem kupte. Nebudete zklamané :)





3 komentáře:

  1. Děkuji za recenzi, a já si furt lámala hlavu, že někde vypadá teple a ve skutečnosti je spíš šedá...takže teď už vim, že ji definitivně nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. DUEL je skvělý nápad, holky. Tuto paletku mám moc ráda a stejně jako Nik, jsem si jí pořídila na základě chvály od Nufí. :D No jo, za vším hledej Nuf. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nik nebude pošahaná sama, vidím přesně to, co ona, moje recenze by byla nachlup stejná, jak co do popisu barev, tak do verdiktu o kvalitě, až na jeden podstatný detail - toto skutečně není paletka pro mě. Já ji po všech těch ódách byla připravená koupit naslepo, ale díky jarušce jsem ji mohla naživo a důkladně zkusit a opravdu ne :-( První dvě nejsvětlejší barvy moje pleť prostě požere, třetí (v paletce krásná)je na mně mrtvolno-špinavo-hnusná. jedina ta tmavá by šla. Podle mě ta paletka není ani taupe, ani šedá, ale právě greige a já mám problém jak s béžovkama, tak s šedou. Pro mě je tou MOJÍ paletkou Becca Enigma (díky, Nik ;-) ) a pak taky Soft smoke od Besse, ale ta je, řekla bych, pro každého a absolutně mistake-proof, takže to se asi nedá počítat...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)