Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 11. 2011

Dior Serum de rouge 560 Radiant pink


Jsem rtěnková. Byla jsem rtěnková a soudím, že vždycky budu rtěnková. Troufám si říct, že mám docela hodně odrtěnkováno a že se malinko vyznám. Miluju výrazné rtěnky - rudé rty, vínové rty, ostruživé rty. Nádhera!
Ale miluju i balzámy, obzvlášť na dny, kdy pobíhám a nemohu upravovat makeup.
Dnes vám představím strašně fajn výrobek od Diora, který přináší barvu i péči zároveň. Kdyby mi to nebylo blbé, napsala bych jen shluk nadšených citoslovcí a šla bych od toho. To by ale asi nebyl ideální začátek blogování, že?
Rtěnka Dior ze Serum řady v odstínu 560 mě zcela nadchla. Nádherné pero-připomínající balení, do ruky i celkem těžké. Působí luxusně. Rtěnka se vysouvá otáčením spodní části balení.
Barva vypadá v tubě docela výrazně, ale je to neškodný mazel :) Popsala bych ji jako růžovo-pink s wet leskem. Textura je úžasně komfortní, rtěnka je měkká, lehká, v podstatě jde o jemný krém.
Rtěnka klouže po rtech a dlouho zanechává super pocit.
Jak už jsem řekla - je to super výrobek (ostatně nevím, že by mne makeup Dior kdy v něčem zklamal). Rozhodně skvělá věc pro ty z vás, které obvykle se rtěnkami nekamarádíte, i pro ty, které jinak nosíte pouze balzámy. Nalíčíte se i bez zrcátka, intenzitu odstínu je do určité míry korigovat. S touto rtěnku nebudete nikdy přelíčená :)
Za mne: kupte si ji, pokud se vám jen trochu líbí. Já se rozhodně porozhlédnu i po dalších odstínech.
Celkově se tak trochu obávám, že většina našich recenzí vyzní kladně až nadšeně... Obdobím největších experimentů a z nich vyplývajících zklamání jsme si už prošly v hlubokém dávnověku a dnes se již držíme většinou prověřených značek - ne, že bychom díky tomu ušetřily, že...
Berme to tak, že na gauč tahle idylka patří, no ne? :)
Napište nám, budeme moc rády :)
nuf

5 komentářů:

  1. Hm, tak to mě zaujalo, určitě na ni v obchodě mrknu...

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyla jsem rtěnková, nejsem rtěnková a nikdy asi ani nebudu. Jsem spoustu let věrnou uživatelkou Juicy Tubes od Lancome. Ale tato recence mě zaujala natolik, že jsem si ji objednala. Tak uvidíme ...

    OdpovědětVymazat
  4. Viki, děkujeme za pěkné komentáře. Doufám, že budeš se rtěnkou spokojena!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)