Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 11. 2011

COZZETTE ANGLED FOUNDATION BRUSH S300 štětec na makeup

Jistě není bez zajímavosti, že tak, jak moc nepoužívám makeupy, strašně mě zajímají a baví štětce na jejich nanášení. Zkusila jsem jich už plno. Možná víc než makeupů samotných... Měla jsem příšerné štětce (NYX, Sigma) i ty skvělé (EDM, MAC, Illamasqua, Becca, ...).
Štětec Cozzette S300 patří do druhé z těchto skupin, a dokonce i v této skupině patří k těm nejlepším!
Už samo provedení se mi hrozně líbí. I kdybych neměla ráda fialovou, tahle je nádherná a je ve zvláštním lesklomatném provedení, které nepřitahuje otisky prstů a šmouhy. Nenávidím ušmudlanou kosmetiku!
Tento štětec je oproti svým kamarádům jiný. Hodně jiný. Jednak je jeho plocha štětin o dost větší než u jiných štětců, jednak je štětec zkosený. Jsem si jistá, že tohle bude individuální, ale pro mě jsou tohle dva faktory, které jednoznačně zajišťují komfortní a bezšmouhové nanášení makeupů. Pokud rády pracujete s plochými štětci na makeup a nebaví vás šmouhy, jděte do Cozzette S300. Zkosenou část skvěle využijte okolo nosu a na bradě.
Pro srovnání foto se štětci Illamasqua blush brush 2 (můj hit na nanášení makeupu, tvářenek a klidně i pudru) a Real techniques Stippling brush.
Další věcí, kterou na něm miluju, jsou jeho skvělá tuhá a přitom hlaďounká vlákna. Úžasně pružná. Umožňují precizní nanášení, ale zároveň v žádném případě nepoškrábou! Navíc oproti jiným štětcům tento Cozzette žere méně makeupu.
Já jsem si ho nenechala - prostě proto, že to jsem já a že raději nanáším makeup štětcem s kulatým průměrem. Nemám k tomu logický důvod - možná jen malinkou časovou úsporu oproti nanášení plochými štětci. Ovšem tento faktor je jistě taky individuální. Někdo je zručnější, někdo má více času, někdo raději krouží, ...
V každém případě je to zatím nejlepší plochý štětec na makeup, jaký jsem kdy v životě viděla a vyzkoušela! Navíc je krásný! Doporučuji ho všem.

12 komentářů:

  1. Ty štětce vypadají moc pěkně, já na makeup moc štětce nepoužívám, ale v poslední době o nich dost čtu takže si nejspíše také nějaký pěkný pořídim :-)

    na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá pěkně! :-)
    Můžu se zeptat, jaký přesně druh štětců od Sigmy vás zklamal? Chystám se totiž koupit sadu a nějaký Synthetic Kabuki...Díky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Veroniko,
    abych byla upřímná, od Sigmy jsem toho měla hodně a nechala pouze jeden jediný štětec - kopii MAC 217. Ostatní štětce byly podle mě nic moc, byly hrubé až pichlavé, smradlavé a pelichaly. Ale nechala jsem si jejich obal na štětce na cestování, ten je fakt super.
    Co jsem viděla recenze syntetických kabuki, podle mě budou lepší než to, co jsem vyzkoušela já. Do těch bych asi i šla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak štětec Cozzette už je doma! :)
    Bohužel jsem jej rozbalovala zrovna ve chvíli, kdy jsem odjížděla na dovolenou k rodičům a zatím jsem neměla čas jej zkusit v akci, jen se s nim "pomazlit". A z tohoto pohledu je tedy úžasný! - jemný a hladký a přitom... no pořádný štětec, žádný malý šudlátko - velikostí vypadá, že by s ním šlo vymalovat kde co :)
    Nemůžu se dočkat, až ho zkusím!

    OdpovědětVymazat
  5. Žirafko, pak napiš, jak jsi spokojená!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj ,
    stetce da sa povedat ze zboznujem :)
    takze stale pozeram blogy s recenziami a tento ma zaujal, viacmenej tym zkosenym tvarom , lebo taky este nemam :))))
    mam dve otazky , odkial ho mas a kolko asi stal ?
    skusala som ho vyhladat na ebayi , ale neslo mi to ,
    za odpoved ti vopred dakujem ,
    s pozdravom Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Very good post. I'm dealing with some of these issues as well..

    Feel free to surf to my page; Psn code Generator

    OdpovědětVymazat
  8. I enjoy reading through a post that will make men and women think.
    Also, thank you for allowing me to comment!

    Feel free to visit my web site ... Free Psn Codes

    OdpovědětVymazat
  9. you're really a excellent webmaster. The web site loading velocity is incredible. It seems that you're doing any unique trick.
    Moreover, The contents are masterwork. you've done a excellent task on this matter!

    Review my weblog :: Dragon City Cheat Engine

    OdpovědětVymazat
  10. Magnificent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just extremely fantastic. I really like what you have acquired here, certainly like what you're saying and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still take care of to keep it smart.
    I can't wait to read much more from you. This is actually a great web site.

    my webpage Psn Code Generator

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se nelíbí jejich design. Působí na mě tak nějak lacině, nevím proč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to je na každém. Musím porovnat s jinými štětci, tady je kvalita hoooodně vysoko. Pokud se ti nelíbí vzhled, určitě najdeš alternativy. Dneska už je na výběr plno znače, většinou jsou výborné. Přeju šťastnou ruku při výběru :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)