Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 11. 2011

Christian Dior 219 Safari Beige

Určitě 90% našich recenzí zde má jasávý charakter a s klidným svědomím můžeme danou věc doporučit ke koupi. Je to dáno hlavně tím, že máme hodně odzkoušeno, mnoho věcí jsme již měly ( ano, některé i několikrát) a celkem dobře víme, co nám sedí a co si tedy z nabídky značek vybrat. Někdy se ale vloudí chybička. A víte co, ono je to vlastně dobře. Člověk někdy musí šlápnout vedle, aby si více vážil toho, co mu sedí, aby si nemyslel, že všechno ví, a aby se konečně s těmi nákupy trochu zklidnil ( první vyšlo, druhé vyšlo, třetí se stále nějak nedaří přenést z roviny úvah do praktického života) No a já jsem naprosto vedle šlápla tento podzim s Diorem.




Chtěa jsem si koupit další lak. Něco neutrálního, uhlazeného, decentního, ideálního do kanceláře ( kde jsem tedy nikdy nepracovala a kam se rozhodně v nejbližší době ani nedostanu, ale zní to o dost lépe, než kdybych napsala "něco vhodného na písek či ke sporáku", kde trávím nejvíce svého času). Dior přišel letos na podzim se třemi barvička a vybrat z nich bylo více než jednoduché, protože pouze jedna přicházela v úvahu. Safari Beige je podle dostupných recenzí na netu ve dvou až třech vrstvách krycí béžová s růžovým podtonem. Posuďte sami dle následujících fotek ( mám dvě vrstvy bez nadlaku).



Myslím, že nyní stačí psát jen v bodech.

Nevidím nikde růžový podton.
Nekryje.
Nesluší mi.
Neodpovídá lahvičce a co hůře, neodpovídá žádné fotce, kterou jsem na zahraničních blogách našla.

Jako ten lak je propadák, naprostá hrůza v mých očích, ale vše výše uvedené bych mu odpustila, kdyby neexistoval ještě jeden, dle mého daleko horší nedostatek.


Asi jsem zhýčkaná z OPI pro mě perfektních štětečků, ale tenhle lak prosím stojí 680kč, čekala bych trochu preciznosti při stříhání jeho štětin. Tohle není štěteček, to je hnusná štětka, ježura ježatá, která se asi omylem přichomýtla někde k zahradní sekačce, ale jen jedním bokem, pak utekla. Štěteček je sice hezky velký a plochý ( to mi vyhovuje), ale absolutně vůbec nepruží, je strašně pevný, na nehtu se vůbec neohne a nepřizpůsobí, navíc namalovat rovnou linku okousanou bodlinou je pro mě nemožné. Proto se klidně přiznám, že jsem namalovala jen 4 nehty, abych udělala nějakou fotku, a hned to odlakovala, na namalování všech deseti nehtů jsem neměla sílu.

Verdikt: propadák po všech směrech, který šel z domu rychleji, než do něj vešel.


5 komentářů:

  1. jáj :/ ten štěteček vypadá ale fakt katastoficky..

    OdpovědětVymazat
  2. Ani se mi nechce verit, ze je to Dior :-(. Odstin "sednout" nemusi, ale ten zbytek...

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, ano, byl to prostě děs. Nebyl to můj první Dior lak, ty předešlé z dřívějších kolekci měly naprosto jiný štětec ( nejen kvalitou, ale i tvarem), takže doufám, že tohle není nový trend...

    OdpovědětVymazat
  4. ajaj, a máš ho z obchodu nebo z netu?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)