Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 11. 2011

Chanel Hydrabase Rouge 128 Magnolia Rose


Náš první post na přání čtenáře :) Máme radost!
Je věnován rtěnce, kterou byste prostě měly mít. Magnolia rose je broskvovorůžový odstín se sotva viditelným nazlátlým sheenem.
Podle světla a úhlu pohledu je rtěnka většinou spíše růžová, jindy je zas broskvový podtón viditelnější.
Barva je to skutečně příjemná, nenápadná a decentní. Rty jsou s ní luxusní, hodí se na jakoukoliv příležitost. Skvěle doplní rockerské kouřové oči, ale hodí se i úplně jemnému líčení.
Rtěnky z Hydrabase řady jsou vesměs strašně příjemné, dávají rtům barvu s pocitem balzámu. Magnolia Rose není výjimkou.
nahé rty
Přes jemné a skutečné komfortní složení rtěnka vydrží poměrně dlouho pěkná. Mám ji otestovanou na celodenních jednáních na kongresu - obstála výtečně!
Myslím si, že název rtěnky se Chanelu opět velice povedl. Osobně magnólie miluju. Jejich květ je na jaře jedním z prvních, které je možné vidět, jsou exoticky krásné, něžné a zároveň obrovské. Některé odrůdy omamně voní a kvetou v široké škále jemných krémových barev. Přiznám se, že mě dovedou až dojmout, když vidím, jak do nich zjara někdy sněží a jak odolávají větru. Fotografii jsem si půjčila odtud http://kyticka9.blog.cz/
Celkově rtěnku hodnotím vysoko a moc za ni děkuji Korones!

12 komentářů:

  1. Ach a je to tady. Chci ji!!! Hani, moc děkuji za recenzi. :o) Asi o víkendu sjedu do Fannu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda on to není úplně odstín, který jsem hledala, resp. chtěla bych víc krémovější rtěnku, ale tahle je vážně krásná. Doufám, že neutřu a že ji v parfumerce budou mít. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, on to opravdu není dupe pro MAC Hue, jen růžovější, ale takovou Chanel ani nedělá. Pro mě je to taky docela barevné, ale taky moc krásné, takže ji ráda okouknu naživo. Už se nyní těším. Spíš bych ti poradila tu Tom Ford Pink Dusk, co Nufí taky má, ta by se dala považovat za to, co hledáš. Ona o ní Nufinka určitě někdy v budoucnu také napíše.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, Hue je podle mě na nás tmavovláskách mrtvolný. Ale vydrž na recenzi Toma Forda, ta tě zasáhne na komoru :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ehm, tak to jsem asi chodící mrtvola. :D Né, já si ji dávám jen tak lehce. Nějak ji nevrstvím. Holky a ten Tom Ford to je co - vůbec neznám. jestli je to něco dražšího, jak Chanel, tak na to prdím. Já zas na rtěnky nejsem nějak zatížená, takže můj strop je Canel, Dior ... jdu prohledat web. :) A na recenzi se těším. jsem zvědavá, jestli to bude to co hledám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. jojo, Verunko, je to dražší než Chanel, je to asi i lepší než Chanel, je to tvoje barva, je to kult. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, obávám se, že pokud máš ráda Mac Hue, můj Tom Ford tě teoreticky může stát dost peněz :)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, vy jste teda čísla. :) Jsem na ten zázrak zvědavá. Našla jsem něco na netu a měla by stát okolo 1.300,-kč? Tož pálka za rtěnku to je, ale čekala jsem to horší. Pokud je to ještě víc, tak zavírám oči a žádnou recenzi nevidím.:D Nicméně podle fotek na netu je to zřejmě odstín, který hledám. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nufiku co myslíš jaká je na rtech přijemnější Coco a nebo Hydrabase?

    OdpovědětVymazat
  10. Sharon, hm, hm, hm. Záleží to na barvě a na to, jak máš čas se upravit a kolik budeš jíst. Ve světlých barvách je to podobné, v tmavších barvách je v delším čase příjemnější hydrabase, ale kratší dobu vydrží. Mizí bez map. Zas ale Coco je dospělejší. Hydrabase je ale pohodlnější v tom smyslu, že když ji sníš, je pryč. Coco není tolik balzámoidní. Já mám ráda obě řady, ale u Coco jsem měla i barvy, mi konzistence nesedla.

    OdpovědětVymazat
  11. Nufiku dík moc! Takže pro mě bude vhodnější ta Hydrabase

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)