Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 11. 2011

Becca Cream Eye Color in Quartz

Až dnes u Verunky zazvoní poštovský panáček a Verunka otevře obálku, vykoukne na ni Becca krabička s tímto pokladem uvnitř. Ne, nesmějte se, i když jsem si tuhle Beccu nenechala, i tak ji považuju za poklad. Chyba není v ní, ale jen ve mně. A tak je to s většinou věcí, které končí u některé z vás.


Becca Creme Eye color se má podle názvu používat jako krémový stín. Já ho ale s tímto záměrem rozhodně nekupovala. Krémové stíny nepoužívám, sice mi jich pár prošlo rukama ( za nejlepší stále považuju Benefit Skinny Jeans - BTW i ten skončil u Verunky ), ale žádný u mě natrvalo nezakotvil, protože s nimi pořádně neumím pracovat. Barva mi přijde vždy silně nanesená, ať šmrdlám štětcem nebo prstem. Okraje nejsou nikdy pořádně rozblenděné, i kdybych se postavila na hlavu a na tu se rozhodně stavět nehodlám, protože bych si s největší pravděpodobností hodně natloukla při rychlé cestě zpět na zem. Prostě mi to nejde a krémové stíny již nekupuju. Nebo tedy ano, ale hodlám je vždy použít na jinou část obličejem. A tak to bylo plánováno i s touto Beccou.






Quartz je krásná champagne s jemným sheenem. Opravdu skvostná. A já se tento skvost rozhodla použít jako rozjasňovač. Holky, vypadalo to super! Strašně mi slušel, byl vidět jen z určitého úhlu, nebylo to nijak výrazné, jen super glow. Prostě paráda. No jo jenže, ono se vždy nějaké jenže najde. Já a rozjasňovače, to je skoro stejná kapitola jako já a ty krémové stíny, jen s tím rozdílem, že rozjasňovače stále ještě hledám a kupuju, prostě jsem to s nimi nevzdala. S rozjasňovači nemám problém při nanášení. Umím to celkem dobře a vždy to dobře vypadá. Problém je tak po hodině. Moje pleť většinou po 60 minutách vypadá celá jako pokrytá rozjasňovačem. Není to vyloženě mastné, ale rozhodně to není matné, i když je přepudrovaná. Pro mě je prostě rozjasňovač naprostá zbytečnost. Vyloženě vyhozené peníze. Takže to dopadně vždy tak jako s Beccou. Nějaký koupím, jsem z něj nadšená a s přetrvávajícím nadšením ho za dva dny posílám dál. No, Nikouš na zabití, já vím.



Verdikt: Dokonalá barva s nádhernou texturou, vyšší cena, ale vyplatí se. Vlastně multilíčidlo. Bylo by fajn ho vyzkoušet i na rty, ale to jsem neudělala. Výdrž bohužel neposoudím z výše uvedeného důvodu - na sobě to prostě nepoznám.

No a já se asi poohlédnu po nějakém jiném.... No, nyní si opravdu dělám legraci, chvíli zkusím nic nekoupit.

5 komentářů:

  1. Pavlínko, to je super. Teď se na tu vychytávku těším ještě víc. Odpoledne písnu. :o) Já je teda určitě vyzkouším i jako stíny, protože krémovky, to je moje. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Však ty jednou na ty rozjasňovače přijdeš...

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, budu moc ráda, když sem po vyzkoušení písneš pár vět.

    Nufí, no uvidíme, znám se dobře, takže velkou změnu ve smýšlení v tomto směru nečekám. Ale nikdy neříkej nikdy.

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, tak první dojmy jsou takové. Jako stíny je nebudu moct používat, protože se mi po chvilce slijou do ohybu očního víčka. Asi teď mám nějaká mastná víčka. :( Ale jako rozjasńovač jej používat budu. Takhle se mi totiž velice líbí a souhlasím s tvým popisem. :o) Ještě jednou děkuji.;o)

    OdpovědětVymazat
  5. A barva je luxusní. Palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)