Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 11. 2011

Barevný luxus


Ne, ne :) Žádné značky zvučných jmen, nic nedostupného. Hovořím o letošním podzimu.
Jsem letní dítě a jako takové mám k podzimu ne zcela přátelský vztah. S koncem léta mívám pravidelně pocity silné nostalgie až mírné deprese a víc než kdy jindy si bolestně uvědomuji konečnost všeho. To, co hodně lidí cítí okolo Silvestra, mám já s příchodem typicky podzimního počasí. Panuje-li inverze, dovedu celý den strávit v peřinách - ne, že by mi to okolnosti dovolily nějak často, že ano...
Ovšem letošní podzim prostě ujde! Ok, přírodo, uchlácholilas mě :) Letos beru!
Vzbudila jsem se v jakési podivné náladě - taky se někdy litujete? Tak jsem si vzala dovolenou, vykašlala jsem se na vše, co bych jinak dělala, a nechala se ukecat i ke zcela nesmyslným činnostem.
Ano:
vy bystrozrací správně vidíte draka.
Ne:
nefoukalo.
A dobře jsem udělala! Měly jsme tak krásný den! Ano, měly - samice různých zoologických rodů, průřezem všech věkových kategorií. I drak byla ona :)
Lituju jen toho, že jsem měla špatný foťák a stále plné ruce. Běhala jsem s drakem v jedné ruce, koněm ve druhé, přes tělo taška se svačinou... Bohužel mi díky tomu nevyšly moc dobré fotky, nicméně jsem vlastně ráda i za ně. Soudím, že pro ilustraci vám to jistě postačí. Předpokládám, že si taky užíváte nádherného počasí.
POZNATEK DNE: Skutečně jsou v životě lidském momenty, kdy je možné se upřímně radovat z toho, že "mám draka".
slovníček: drak - jiný výraz pro kocovinu
Tak jo - nebojte se, jsem to stále já. Došel mi balíček!!!!

11 komentářů:

  1. S tim podzimem mi mluvis z duse=) A po shlednuti fotek jsem se zavrtala do perin jeste hloubeji, proste ja a podzim si nemame co rict=)) ale snad se to nekdy zmeni! A v balicku je Tarte Exposed? Prozradis, odkud jsi objednavala? Kdyz jsem byla v lete v US, tak jsem ji vsemozne prehlizela a ted mam pro zmenu pocit, ze ji nutne potrebuji...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se moc a moc přimlouvám za zveřejnění původu balíčku :-) Já si to krásný počasí moc neužila, však víš, ale teď si zas na druhou stranu užívám i to ošklivý :-) Nevím teda, jak je v Brně, ale tady na druhým konci světa je docela hnusně...

    OdpovědětVymazat
  3. Tady je opět nádherně, Reno - posílám trochu sluníčka!
    Ano, Talko, velmi správně! V balíčku byly tvářenky Tarte Amazonian Clay. Nakoupila jsem na ebay. Čekám ještě na jeden odstín a pak udělám recenzi. Sama se těším, protože je to mezi kosmetickými maniačkami obrovský hit. A zatím bych řekla, že právem...

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, holky, udělaly jste si krásný den. Draka už jsem nepouštěla ani nepamatuju a pohled z koňského sedla je nádherný. :)
    Jinak já jsem jarní dítě, ale podzim mi zas až tak nevadí. Nejlepší je dívat se na to hnusno z tepla domova a pít u toho čaj, nebo jíst pořádně horkou polévku. Tohle mám ale ráda hlavně v zimě, když za okny padá sníh a je velká chumelenice. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Aník, je ďáblík !!! a jinak úplně pohodovej článek, Hani, díky !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný! Já jsem letos na draka úplně zapomněla a to tady v Dánsku fouká přímo ideálně! Musím to napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. prosím, a od jakýho prodejce si je brala? byl ochotnej napsat na balíček nižší cenu? já potřebuju potřebuju tipsy...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc, holky!

    Aničko, já jsem brala od tří různých prodejců. Vešla jsem se vždy těsně pod limit a dopředu jsem jim napsala, aby na balíček velmi precizně napsali částku, kterou jsem platila, abych neměla potíže s celníky. Balíčky tu byly rychle a čekám ještě na třetí odstín.
    Problém je pouze v tom, že mají na ebay jen některé odstíny. Tipsy tam nebyl :( Ale pokud jsi světlá (soudím podle fotek prstíků), možná by ti seděl Dollface, a ten tam bývá. Mám ho v malém balení, bude recenze :)
    Pokud bys chtěla, pošlu ti, od jakých prodejců jsem brala.

    OdpovědětVymazat
  9. aha aha... no. já právě koukám že tipsys tam obecně moc neni a žádnej se nevejde do limitu... tak asi jdu zkusit udělat smutný oči na všechny ty prodejce a děj se vůle boží. jo světlá sice jsem, ale dollface se mi zdá jako nuda (ale je mi jasný že až dáš recenzi tak změnim názor). to už spíš sem začala uvažovat o natural beauty, ale to eště počkám na jeden štětec co mám na cestě jestli bude fungovat tak jak má, zas tu nehodlám chodit jak klaun.

    OdpovědětVymazat
  10. Natural beauty chci taky! Ale podle mě bude hodně výrazná. Ty štětce v tom hrají strašnou roli... Však o tom povykládám :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak to už se těšim! a vůbec sem chtěla říct že se mi tu tuze líbí. pěkný to tu máte!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)