Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 11. 2011

ACADEMIE Gentle Peeling Cleanser 2 in 1

Mám moc ráda všelijaká čistítka na pleť a moc ráda je testuji. Z toho důvodu jsem si koupila tento čistící, hydratační a zároveň peelingový přípravek na pleť. A nebyla to špatná volba, i když se ani zdaleka nebavíme o lásce na první pohled.
Jedná se o nepříliš husté mlíčko s velmi jemnými peelingovými částečkami. Těch v něm není moc a jsou světle modré. Zprvu jsem byla trochu zděšená, protože nesnáším odličovací mléka. Nikdy jsem nepochopila, proč si někdo chce tamponem rozmatlat mléko s celodenní špínou a zbytky makeupu po pleti a matlat to tam tam a zpět... Fuj.
Prostě jsem se polekala, že tohle čistítko nebude nic pro mne. První pokusy proběhly rozpačitě, měla jsem předsudky a hledala jsem psa, po kterém to hodím. Vzhledem k tomu, že naši psi by mi tu láhev akorát tak přiaportovali a čekali by na nový hod, zkusila jsem ho víckrát.
Ale ono je vážně fajn. Je to i tím, že je používám jako klasické mýdlo. Ani nevím, zda je to v návodu, ale já to tak dělám a moc mi vyhovuje. Nanesu na mokrou pleť, zakroužím a umyju.
Mlíčko je hodně jemné, pohladí pleť. Peelingové částečky jsou kulaté a nedráždí - a to mám pleť citlivku. Voní jemně a sladce - snad i mléčně. Po umytí je pleť hladká a naducaná, ale není mastná. Mastné složky je v tomto přípravku právě tak akorát. Víc by mě už štvalo a být jí zde méně, už by to bylo obyčejné peelingové mýdlo.
Opakuju se, ale jak jsem přidala fotku, úplně z ní cítím, jak pěkně tohle čistítko voní :)
Moc jsem si zvykla a moc ráda doporučuji všem, co se rády odličují pod vodou.

6 komentářů:

  1. O kosmetice Academia slyším poprvé v životě. Ale tak člověk se pořád učí, že :-) Kolik to tak vyjde penízek, tohle odličovací mléko?

    OdpovědětVymazat
  2. Bebe, Academie jistě stojí za prozkoumání. Měla jsem od nich už nějaké další věci a byly opravdu dobré. Kupuju je na jahodě.
    http://cz.strawberrynet.com/skincare/academie/100--hydraderm-gentle-peeling-cleanser/75290/#DETAIL

    OdpovědětVymazat
  3. dievcata, velmi inspirativne citanie, dakujem, len tak dalej- hlavne pre mna, ktora s kozmetikou v postate zacina,sice neskoro, ale predsa.
    academie poznam, pouzivala som jeden hydratacny krem, bol uzasny, ako zamat, na prvom mieste mal v zlozeni vodu z jablk :)
    amaterka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá amatérko :) Děkujeme za milý komentář a věz, že amatérky jsme tu všechny! Pěkně se tu bav.

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to moc dobře, ale na čistič je to pro mě dost drahé, držím se v o dost nižší cenové kategorii.

    OdpovědětVymazat
  6. Vien, já si to bohužel nepamatuju přesně, ale jistojistě jsem ho koupila v nějaké dost velké slevě - jak oni občas mívají. Taky bych ho nablind nekoupila za tu plnou pálku :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)