Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 11. 2011

7 statečných

Dnes to bude nezvykle krátké. Zvedla jsem Nufíkovu hozenou rukuvici a i já vám přináším své all time favourite výrobky. A proč 7 statečných? Vysvětlení je prosté - vydržet se mnou několik let v denodenním kontaktu chce notnou dávku odvahy a dosud to dokázal jen můj muž, můj syn ( ten tedy nemá moc na výběr) a těchto 7 kousků. Zatím přináším foto jen oněch 7 jedinců, muže a syna nechávám stranou. :) Pokud vás něco zaujalo, ráda podám podrobné hlášení.



8 komentářů:

  1. Chi, chi, vtipně napsáno. :o) Mě samozřejmě zajímá všechno. Hlavně ta lahvička vlevo, páč vůbec netuším co to je. Vypadá to, jak nějaká mexická omáčka. :)) Jinak slaměnkovou pěnu mám a pokud je štětec MAC 217, tak ten taky. S obojím spokojenost. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo Pavli, ty jsi furt spokojená s Payotem..no to mne zajímá, já měla jen jednu lahvinku a nepamatuju si, že bych musela kupovat další..a těším se na tvou péči o pleť ;-) sakra, to zas bude wishlist...

    OdpovědětVymazat
  3. Nik mě zajímá ta lahvička s podivným obsahem

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko, Liduško, mexická podivná omáčka rozhodně dostane více prostoru spolu se svojí tlustou setrou. :) Plánuji tak příští týden.

    Bubísku, ano, Payot u mě vede na celé čáře. Nejen toto Hydrofluide serum, ale i jiné věcičky a rozhodně udělám spešl článek na péči o pleť, ta mě totiž baví daleko víc než dekorativka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem tam měla být já! Taky už to s tebou celkem dlouho táhnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. A sakra, máš recht, na tebe jsem úplně zapomněla. Ty jsi už taky starý inventář v tom mém světe. Bez tebe by to nebylo ono.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojte Nik a Nuf.Chcela by som vyzvedieť aký očný krém používate?Mna zaujal tento:ANNEMARIE BÖRLIND Očný krém - LL REGENERATION nemáte s touto značkou skúsenosti? Ja sa blížim k 30-tke a chcela by som si nájsť očný krém...a nejako tápam...tento ma zaujal pocitove,bez rozumných argumentov aj ked nemá zlé recenzie ....
    Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já teda musím říct, že tuto značku znám pouze z netu. nemám vyzkoušené. Ale pokud recenze hovoří kladně, vyzkoušej. A pokud tě zaujal pocitově, je to ideální - v kosmetice jde hlavně o to :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)