Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 11. 2011

7 statečných: Macadamia Natural Oil Nourishing Leave-In Cream and Deep Repair Masque

aneb mexická omáčka pro Verunku

Mráz kořpivu nespálí - tak tak nějak bych charakterizovala své vlasy, které jsou oříškem pro nejednu kadeřnici. Nemám typicky evropské vlasy, dokonce jsem z úst některých kadeřnic slyšela, že má vyloženě africké vlasy. To mi zprvu přišlo jako naprostý oxymoron, protože černocha s rovnými vlasy si prostě neumím představit jako typického zástupce této rasy a já mám vlasy jak hřebíky. Postupem času ale uznávám, že na té africe přece něco bude. Spojitost vidím samozřejmě ve struktuře. Mám vlasy silné, hrubé, porezní, velmi těžko zvladatelné ( to mají mé vlasy společné s mojí povahou) a upravitelné. Navíc jich mám plnou hlavu. O zbytku světa s normální kšticí se trochu pejorativně vyjadřuji, že májí na hlavě pět chlupů deseti řadama, ale ve finále to nemyslím nijak zle, já mám hřívu, většina má vlasy, tak bych to shrnula.


V pubertě jsem měla na hlavě opravdu koudel, pokud se to o rovných vlasech dá říci. To množství bylo nezvldatelné. Pak mi asi třetina vlasů vypadala, ale i tak jich mám na rozdávání. Kdysi jsem musela chodit na trvalou, která moje vlasy trochu narušila a já je mohla alespoň nějakým způsobem upravit. Nyní naštěstí doba pokročila, já jsem o pár chlupů chudší a hlavně bohatší o dost přípravků, kterými držím své vlasy na uzdě. Vždy s úsměvem na rtech čtu povzdechy mnohých žen, které si stěžují, jak jim ten či ten přípravek vlasy zatěžuju, že nemohou používat masky, protož po nich mají mastné a zplihlé vlasy. No tak to přesně není můj případ. Moje vlasy nazatíží nic, nikdy nebyly zplihlé a mohu na ně dát cokoli, budou vždy stejně nezkrotné. Naštěstí jsem našla tuto dvojku, která je parádně uhladí a ony se alesoň chvíli chovají dle rozkazu.



Svoje rebelky ( čti vlasy) držím pod kontrolou pomocí několika přípravků, nejsou to jen tyto dva, ale ještě další řádka, o níž se zmíním v některém z dalších příspěvků.

Určitě nejedna z vás zná mnoha opěvovanou značku Maroccanoil. Já o ní mnoho slyšela a mnoho načetla. Jejich olej na vlasy mě velmi lákal a už jsem téměř měla nakoupeno, ale včas jsem zjistila, že pro mě nebude ideální. Všude se píše o jeho orientální vůni. Takže si představte něco těžkého, sladkého, trochu kořeněného, teplého.... No, tak to si opravdu nechte. Mám velmi citlivý nosík i žaludek a něco podobného bych na sobě nesnela. Takže Maroccanoil byl ze hry. Později jsem ale náhodou při brouzdání po Jahodě objevila značku Macadamia Natural Oil. Samozřejmě mě zaujala, i když jsem byla skeptické, protože v názvu je velmi podobná Maroccanoil a bála jsem se, že vůně bude také stejná. Ano, jejich olej voní stejně jako Maroccanoil olej, nicméně dočetla jsem se, že bezoplachová péče voní prý tropicky a to mě nalákalo, nakoupila jsem a čekala. Když dorazil balíček, hned jsem přičuchla a byl konec. To TAK voní, TAK KRÁSNĚ voní. Cítím v něm hlavně kiwi. Je to božská vůně, kterou si pravidelně v denních dávkách ordinuji na uklidnění. Maska voní o něco méně, malinko jinak, ale v základu je to stejný druh vůně, takže opět trefa do černého.




Oba přípravky používám po každém mytí a oba současně. Věřím, že pro většinu z vás by to byla asi veliká zátěž na vlasy, ale mně to vyhovuje a jedině tak mám vlasy hebké, lesklé, jemné na dotek. Prostě jak z reklamy. :) Pokud bych měla přípravky doporučit pro běžný vlasový porost, doporučila bych používat masku tak po každém pátém mytí a leave in péči tak co tři mytí. Efekt vždy sice vydrží jen do dalšího mytí, což je jediné mínus, ale tak nepředpokládala jsem, že by tomu bylo jinak, na tomto základě funguje většina přípravků, já si troufám říci všechny, které jsem dosud vyzkoušela a že jich nebylo málo.



Výrobky Macadamia Natura Oil jsou pro nás nejdostupnější na Jahodě, kde je téměř ucelený sortiment značky. Navíc věřím, že když voní i mně, bude určitě vonět vám a to se přece také počítá. Nikdo nechce ležet v posteli a přemýšlet, zda si má jít tu hroznou vůni z čerstvě umytých vlasů smýt hned, nebo zda to nějak vydrží do rána.

16 komentářů:

  1. Tiše závidím! Ne! Závidím nahlas! Vždy jsem toužila po silných dlouhých vlasech. Ve snech takové vlasy mám a vtírám do nich různé oleje, ale je to bohužel pouze ve snech. Ta kosmetika je velice dobrá ale tech olejů jako takových není moc. Pavli ty můžeš klidně dávat i čisté oleje, tvoje vlasy to zvládnou a uhlazující efekt budu o dost silnější

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, chci tvoje vlasy!!! Věřím, že dokud jsi nenašla ty správné přípravky, tak to s jejich úpravou muselo být složitější, ale teďka je to jistě paráda. A koukám, že mexická omáčka to není. V minulém postu to tak ale vypadalo. :D Pavli a nevím co se děje, ale neukazují se mi nové příspěvky v hlavním panelu bloggeru. Musím to nějak prozkoumat.... jo a k minulému článku chci napsat, že je muž vtipný. Prý březí laňka - nasmála jsem se, i když já si to nemyslím. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. O nezkrotnosti tvých vlasů se nepřu, ale ty osobně jsi poddajná až ovladatelná :) Příkladem jsou třeba nákupy...
    Neboj, jsem jen jízlivá proto, že máš tak objemné vlasy. Já mám svých dost, ale leží jak lazaři :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, ty máš naprosto nádherné vlásky, chápu, že to leckdy nebylo snadný, ale správnou péči je vyhráno..pchee zavídím muži, co se ti zachumlává do vlásků...

    OdpovědětVymazat
  5. Na afričanku tedy nevipadáš,ale někomu je prostě naděleno :D. A ještě ta provokace s tím, že ti jich třetina vypadala! Za takovou hřívu by jistě spousta nejen blondýnek vraždila! Každopádně je skvělé, že jsi našla kosmetiku, která si s nimi poradí, z vlastní zkušenosti vím, jakou pohromu dokáží na hlavě vytvořit nevyhovující produkty.

    A tleskám nad vylepšeným vzhledem stránek, jde vidět, že vám na blogu opravdu záleží!

    OdpovědětVymazat
  6. Liduško, děkuju moc, od tebe jako profesionála mě to velmi těší, ale věř, že dost často není co závidět, určitě bych někdy chtěla mít normální vlasy již kvůli snadnější úpravě typu umyla a šla.

    Verunko, my jsme tady včera s Haničkou dělaly nějaké úpravy, tak snad je to nyní už dobré, kdyby přetrvávaly potíže, určitě nám písni. A také děkuji, chlapovi vyřídí, že jeho výrok má úspěch ( asi větší, než měl u mě, ale já jsem zvyklá :-) )

    Drahá, máš recht, jsem lehce ovlivnitelná, kor když mám tak skvělou našeptávačku a spolubojovnici v nákupech.

    Bubísku, jsi zlatíčko, moc a moc děkuju

    Veru, dobré produkty jsou základ asi pro každý typ vlasů. Sama máš krásné vlásky a asi ti taky dá péče o ně dost zabrat. A děkujeme za pochvalu stránek, snažíme se, jen zas nejsme takové odbornice, tak nám vše trochu trvá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli, na té fotce ti to strašně sekne! Že bych napsala Ježíškovi, o některý z těch přípravků? Taky už jsem se naučila svoje vlasy krotit, ale teď na podzim je pro mě při každém mytí nutností maska, jinak mám vlasy strašně hrubé :-( Teď bych opravdu ocenila keratin, snad se ho o Vánocích dočkám.
    A změny moc chválím a mám dotaz, jestli třeba nezvážíte ještě jednu - odstranění ověřovacího slova... ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zmrzlinko, pokusila jsem se to změnit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Peťulko, moc děkuju. Tvoje vlásky se mi strašně líbí a po použití keratinu byly úplně bomba, tvůj post jsem doslova hltala. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Haničko, moc děkuju, věřím, že nebudu sama, kdo to ocení :-)

    Pavli, to mě těší :-) Ty jsi o něm nikdy nepřemýšlela? Já jsem z něj byla úplně nadšená a kdyby bylo po mém, mám ho na vlasech pořád, jenže okolnosti tomu nějak nepřejí. Teď se jen modlím, aby nebyl zkažený, až na tu opětovnou aplikaci dojde. A taky se předtím musím nechat ostříhat, zase se mi to trošku vymklo z rukou, vlasy téměř po zadek mi asi nikdo keratinovat nebude :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mně Moroccanoil neskutečně voní, nikdy jsem neměla nic voňavějšího a vlasy voní i druhý den, z toho jsem úplně nadšená! Ta vůně mi tedy nepřijde těžká, no ale každý to cítění má jinak. Nicméně Macadamia vypadá taky dobře, akorát by to chtělo nějaké zkušební velikosti :)

    OdpovědětVymazat
  12. Míno, pokud vím, tak u Macadamia mají ve zkušební velikosti právě ten olej ( 30ml), ostatní produkty ne. A abych ještě upřesnila otázku já a vůně - mně hodně věcí voní, mnoho parfémů, krémů, dokonce i ten olej. Ale voní mi to jen tehdy, když k tomu přičuchnu, jakmile bych to na sobě měla mít nějakou delší dobou (
    což je pro mě i 30 minut), je mi z toho špatně, ať se mi na přičuchnutí ta vůně zdála jakkoli pěkná.

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, nejradši bych hned šla na jahodu a nakoupila. Ještě by mě zajímalo, ty jsi měla tu masku od L'occitane, mohla by jsi to trošku srovnat? Protože ta byla geniální, krásně mi vlasy uhladila, tak jestli tohle je ještě lepší, tak super :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Blaničko, to je obrovský rozdíl, ta od L´Occitanu byla proti Macadamia Natural Oil slabá a neuměla ani půlku. Přeji hezký nákup. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, tak teď už je to jasné. Děkuju moc :-)

    OdpovědětVymazat
  16. V mladi kudrnate afro, ted jen spousta vlasu, suchych, ale mam je spis jemnejsi..i tak mam vlasu narozdavani, takze se jdu podivat na tyhle dve vecicky na jahodu :) PS: Moroccan oil nemam, ale taky mi nevodnel orientalne, docela prijemne a taky mam radeji svezi ovocne vune.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)