Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 11. 2011

7 statečných: Elizabeth Arden Double Density Maximum Volume mascara 01 Black

Nejsem pro mrkací panny, kartáče ani pavouky. Preferuji přirozenost. Nejsem dokonce ani příliš promiskuitní. Pokud najdu něco, co mi vyhovuje, zůstávám věrná a to mnoho let. A Ardence jsem věrná již 5 let. Měla jsem krátký románek s Maybelline a YSL, ale vždy se pokorně vrátila k ní. Naučila jsem na ni i moji mamku, takže máme takový náš intimní trojúhelník, do kterého nikoho nepouštíme. Některé věci jsou prostě fajn takové, jaké jsou.



Double Density i Maximum Volume dává tušit, že řasenka bude zhušťující. Nechci vám brát iluze hned na začátku, ale není to tak úplně pravda. Sice nějaký objem dodá, ale existují řasenky, které daleko více odpovídají danému popisu. Ardenka zhustí, ale tak přirozeně, nejste s ní zmalovaná. Samozřejmě je vidět, kdyby ne, nemělo by sebemenší význam ji používat a rozhodně by nepatřila do mých 7 statečných. Efekt jen prostě není tak patrný jako u Dior Diorshow či YSL Faux Cils. Ardenka nezanechává nános, nežmolkuje, pročeše jednu řasu vedle druhé, dodá trochu délky a trochu objemu a jde zas o dům dál. Tím její práce končí. Osobně od řasenky víc nečekám. Moje řasy nejsou nijaká extra třída - světlé, krátké, rovné, poměrně řídké. Vlastně takové, jaké byste si opravdu nepřáli, ale spolu s Ardenkou tvoří dobrý pár. (Kdybyste chtěli vědět, které stíny mi udělaly tak obrečený pohled, který na fotce mám, tak vydržte do dalšího postu, vše vám prozradím.) 


2 příjemné bonusy na závěr: téměř nevysychá, vydrží mi klidně 5 měsíců (vím, že se řasenky mají měnit častěji, ale bohužel v tomto ohledu nepsaná pravidla kosmetického průmyslu porušuji), navíc na ebay ji seženete za krásných 300kč, což je solidní cena, jíž mnohdy nedosáhnou ani Max Factorky.


Verdikt: Kdo chce přirozeně zvýrazněné řasy, ať vyzkouší, rozhodně nebude zklamán, kdo touží po řasách Kim Kardashian, ať si koupí raději umělé, tahle řasenka pro vás určitě vhodná nebude.

6 komentářů:

  1. Já su asi divná, ale právě jsem si říkala, že máš hezký stíny :) tak su teda zvědavá, co je to zač :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, naopak, to já jsem divná. Nufík mi taky říkala, že mi docela sluší. Ale já s ním furt bojuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak za prve- máš nádhernou barvu očí!
    A za druhé co to máš za stíny?

    OdpovědětVymazat
  4. Liduško,

    zaprvé: moc děkuju!
    zadruhé: v neděli ho odhalím,ale dopředu mohu říct, že ten stín znáš, měla jsi ho a šel pryč. A na většině vypadá naprosto jinak než na mně.... jsem nějaká zakletá.

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlínko ty mě budeš tak trápit až do neděle? Vždyt já ted ani neusnu, budu přemýšlet o jaký stín zrovna jde!

    OdpovědětVymazat
  6. Říkala jsem vám všem, že je Nikouš barvoslepá! Netýrejte ji více :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)