Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 11. 2011

7 statečných: Bioderma ABCDerm H2O Dermatological Wipes

Kdo by netoužil mít obličej jak dětskou prdelku. Hladký, jemný, naducaný. Já po takovém rozhodně toužím. Proto se snad ani nemůžete divit, že na jeho odlíčení používám ubrousky primárně určené právě na dětský zadeček. Sice to nefunguje přesně tak, jak jsem si vysnila a můj obličej není jak prdelinka mého syna, ale přesto patří do mých favoritů a používám je už hodně dlouho s velikou spokojeností.
Odličovací rituál miluju. Vlastně vše kolem péče o pleť miluju daleko více než kolem dokorativní kosmetiky. Nikdy v životě jsem nešla spát neodlíčená, protože jsem prostě nikdy nebyla tak znavená, abych si vědomě ubližovala. Jasně, trocha řasenky a tvářenky přes noc vás nezabije, ale proč si prostě nenajít tu minutku, která stačí k tomu to ze sebe dostat. Když bylo nejhůř a já se domů dopotácela někdy kolem rána a opravdu se mi nechtělo nic než zajet do hajan, stejně i tehdy jsem se dokopala k tomu si říct: "Hele, ty hvězdo, takže tomu, abys do sebe naházela panáky tequily, věnuješ několik hodin a sama sobě odepřeš tu minutu?" A bylo jasno, věděla jsem, že to není můj styl. Na to se mám moc a moc ráda. A svoji pleť taky.



Kdysi dávno jsem se dozvěděla, že nalíčená pleť se má správně odličovat dvakrát. Tedy nejprve odlíčíte makeup a poté umyjete obličej. Můžete to dělat jedním přípravkem nebo dvěma rozdílnými. Já jsem zvolila druhou varinatu. Svůj makeup pokaždé odličuji právě těmito ubrousky od Biodermy. Ráno používám jen přípravek na umytí obličeje, ubrousky přicházejí na řadu jen tehdy, když jsem nalíčená. V balení je jich 60 kousků a stojí kolem 180kč, seženete je v kterékoli lékárně prodávající Biodermu. Ubrousky jsou napuštěné micelární vodou ABCDerm, dalo by se říci, že je tedy totéž použít jenom ji a nějaký tamponek. Asi ano, ale mně to takto vyhovuje mnohem více. Na celý obličej mi stačí jeden ubrousek. Líbí se mi, že narozdíl od jeho kamarádů (např. u MAC) je velmi jemný a povrch není plastický. Sice tím pádem neplní zároveň i exfoliační funkci jako jeho kolegové, ale o to já ani nestojím. Vyhovuje mi právě takový, jaký je. Na dovolenou můžete zakoupit jen malé balení s 20 kusy. Trvanlivost není nijak vysoká, po otevření musíte ubrousky spotřebovat do 2 měsíců, což se mi zatím nikdy nepodařilo, protože se nelíčím denně, ale i tak vždy dopoužívám celé balení a nikdy jsem neměla sebemenší problém. Ubrousek vždy perfektně stáhne veškeré nečistoty a na umytí obličeje mi stačí už jen jemný čistič. S tímto "prdelkovým" pomocníkem se mi tedy nikdy nestane, že bych na tamponku, který použivám s tonikem, měla ještě zbytky makeupu.



Verdikt: podobné odličovací ubrousky v dnešní době seženete u většiny drogerkových i highend značek, dle mého svoji funkci plní všechny odbodně, takže záleží jen na osobních preferencích, jak vás která značka zaujme vůní, jemností a cenou.

Rada na závěr: pokud si tyto nebo jakékoli jiné ubrousky koupíte, doporučuji uchovávat je tak, že je otočíte vzhůru nohama a vespod bude tedy ubrousek, který použijete nejdřív. Tím pádem bude nejvlhčejší stále ten kousek, který se právě chystáte použít.

6 komentářů:

  1. tak to ma nikdy nenapadlo dat ich "nahlavu", ale ked sa nad ym tak zamyslim, ma to nieco do seba, aj ked by som sa pri niektorych bala, ze "zacne otvor pretekat, vlhnut okolie", ale super tip:)!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. nice blog.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, nějak si tě neumím představit otácející se po panácích tequily :D Každopádně odlíčení je základ, sama jsem si vyzkoušela, že opravdu nestojí za to se ráno probrat s řasenkou obtištěnou na poštáři, očima jako angorák, o pleti ani nemluvě..

    Ale jsem zastáncem spíš klasického odličování tamponky a pletovkou, k ubrouskům jsem si zatím cestu nenasla. Tyhle jsou lákavé, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Heidi, to mě moc těší, opravdu. Děkuju.

    Evie, ony zrovna tyto nejsou tak strašně vlhčené, že by z nich něco teklo, takže tady nehrozí. Možná jiné značky jsou vlhčejší, ale i tak věřím, že by nemělo dojít k nehodě.

    Alina Anghel, thanks a lot.

    Drahá, vyzkoušej, fakt jsou moc dobré.

    Veru, ale tak byly časy, kdy jsem tequilu měla hodně ráda a dokázala jsem se s ní opít až do střízlivého stavu. :) Ale to je už opravdu desítky let zpět. K tomu odličování - však i já mám ráda klasickou variantu a bez vody a tamponků s tonikem nedám ránu. Tyhle ubrousky jsou fakt jen na to prvotní stažení makeupu, pak následuje čisticí pěna a tonikum.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)